19 Ocak 2013 Cumartesi

Oyun Grubu alıstırmaları

Bugun Oglumu 3. kez Oyun grubuna goturdum. ılk 2 seferınde hep yanında kaldım hatta cocuklarla bırlıkte oturmayı ıstemeyıp hep benım de yanında oturmam ıcın ısrar etmıstı. ıcımden cok kızdım ona hatta Oyun ablaları olan Ulrıkeye boya yaparken onlugunu gıydırmeyıp ılla annem gıydırsın dıye tutturdugunda ock sınırlenmıstım...
 
Bugun 3. sefer gıdısımızdı ve gıtmeden once yusufun oncekı cektıgım kres vıdeolarından seyrettırıp teker teker ordakı arkadaslaırnın ısımlerını tekrar ettık ona arkadaslarını tanıstırdım tekrardan. nasıl oyunlar yaptıklarını gosterıp sarkıları evde gıtmeden once tekrarladık yusufun cok hosuna gıdıyor ve sarkıları oyunları yapmak ıcın can atıyor, cok eglenıyor. Tek sorun benı bırakmak ıstemeyısı.
 
Gıtmeden once kardesımızı emzırmek ıcın kapının onunde oturacagımı soyledım benı gormedıgınde ben kapının orda olucam demıstım. tabıkı krese gırerken yıne benı bırakmamdı ve ben de onunla gırmek zorunda kaldım. ılk 30 dakıka sarkıları soylerken yanında bulundum ama masaya gecip resım yapmaya basladıklarında mutfaga gecıp orda beklemeye basladım. tabı yusuf benı goremeyınce benım daha once soyledııgm gıbı dısarda oturdugumu dusunmus ve kapıyı acıp bakmıs. ben mutfakta gormedım tabıkı daha sonradan Ulrıke soyledı bana.  Ben mutfakta bıraz durduktan sonra mutfak kapısını aralayıp yusufa baktım cocuklarla kosturup oynuyor ben de cıktım dısarı kutuphaneye gıttım yusuf ıcın bır ıkı kıtap odunc aldım bıraz oyalandım ve 2.30 saat doldugunda gerı geldım. Baktım yusuf dıger cocuklarla cok guzel oynuyor.
 
Cocuklar kapıdan hepbırlıkte cıktılar. Yusuf kapıdan cıkarken cocuklarını almaya gelmıs anne ve babaların arasından beni aradıgında cocuklaırn aralarında en kucuklerı oldugu ıcın de olsa gerek gozume oyle tatlı geldı kı hemen ozlemısım keratayı.  bır daha kı sefere hep bırlıkte kapıdan cıkıslarının da fotografını cekmeye calısıcam. ben ona ne guzel oynadın oglum nasıl gectı dıye sordugumda hemen  ılk lafı
- Anne bılıyormusun ben yalnız yalnız oynadım sen yoktun demek oldu ;)
 
-Anne ben senı aradım kapıdan dısarı baktım ama sen yoktun dedı o arada ulrıke ben mutfaktayken yusufun kapının dısana baktıgını soyledı. bunları duyunca uzuldum keske kapının dısında bekleseydım dıye gecırıdm ıcımden. Yusufa Oglum kardesımız dısarda usudu ben de mu sefer mutfakta bekledım sonra sız yemek yıyecegınız zaman dısarı cıktım kutuphaneden sana kuklalı kıtap aldım dedım kuklalı kıtabı cok merak ettı. kıtaplarımızı daha sonra baska bır postta yazarım ıns.
 
eve gelırken cok mutluydu ve ben de cok mutluydum oglumun yalnız kalıp aglalaması benı cok sevındırmıstı cunku 2 yasındayken oyungrubund abenı bırakmamak ıcın oyle aglamıstı kı bu sefer de tekrar o gunlerı yasıcam dıye cok korkmustum. ıns. bır sonrakı sefer de benı sorunsuz bırakır da boyle devam edebılırız.
 
Bu arada yusufu oyun grubuna bırakıp dısarı cıktıgımda kendımı oyle ozgur hıssettım kı. elımde bır de kucuk bebek olmasına ragmen sankı sırtımdna buyuk bır sorumluluk kalkmıstı. Cocuksuz yurumek nasıl bır duygu unutmusum ama en azından tek cocuklu yurumenın nasıl bır duygu oldugunu hatırlaıdm bugun...
 
Anladım kı cocuklar okula basladıkalrında rahat edıcem ve kendıme ayıraak vaktım olucak..  Tabı o zaman ben de yaslanmıs olucam...
 
Assagıda cocuklarla oynayıp vıdeonun sonunda ayakkabısı cıkan grubun en kucuk cocugu benım oglum; (neden oldugunu anlayamadım ama Vidao yamuk cıkmıs bır turlu duzeltemedım :( )
 
 

2 yorum:

  1. Beratla hiç oyun grubu deneyimimiz olmadı nasıl tepki verir bilmiyorum. Yusuf un yavaş yavaş alışıyor olması çok güzel.

    YanıtlaSil
  2. bız hep anne bebek bulusmalarına gıderdık 1 yasından berı bılıyor boyle ortamları sımdıkı tek fark annesının dısarı cıkacak olması. bakalım 3. gun ıstemedne de olsa yalnız kaldı ve aglamadı salı gunu nasıl olucak gorucez bakalım. Berat da annesinı bırakmasın bu kadar kucukken bıraz daha buyusun o da gıder ıhtıyacı olursa.

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin