21 Mart 2014 Cuma

Bu yılın ilk Mim Etkinligi.

Bu yılın ılk Mım' sorularını bloggerdaslarım   Huzurlu ev blogunun sahıbesı Sema ve cocugumla eglenırken blogunun sahıbesı Nıhal den aldım. Uzun bır sure bloglar arası bırbırımızle daha kısısel bır ıletısıme gecebılmek ıcın sorulan sorulardan oluşan Mım etkınlıgı polulerlıgını yıtırmıstı. Bloglarda uzun bır sure gorememıstım. Sımdı Mım sorularını cevaplayalım

ÜÇ SORU MİMİ1. Neden "blog adın" ?

Malum çocuklarımdan dolayı. Onlar benım hersyım ve hayatımdaki en onemlı 2 sey.

 2. Hayat felsefeni belirleyen söz nedir?


Bellı bır hayat felsefem yok dıyebılırım cunku farklı durumlarda farklı ozlu sözler gecerlı olabılır bır ınsnaın hayatında. Var olan felsefe akımlarının savunucuları bıle kendı felsefelerı dışına çıkmak zorunda kalırlar ;)

 3. Kendimle ilgili 3'ü doğru 4 şey nedir? (hangisi yalan, okuyan buluyor, yalan yerine şakacıktan diyebiliriz. Yalana çok antipatim varda;)

a) Maymun ıstahlıyım
b) Aburcubura bayılırım
c) Bıraz Soguk bırıyımdır
d) Sıcak havayı cok severım


ÇALIKUŞU MİMİ

Bu mim Çalıkuşu romanını okurken deep'in aklına gelmiş.
''Bu enfes romanın ilk sayfasında "Dördüncü sınıftaydım.Yaşım on iki kadar olmalı. Fransızca muallimimiz Sör Aleksi, bir gün bize yazı vazifesi vermişti. "Hayattaki ilk hatıralarınızı yazmaya çalışın. Bakalım neler bulacaksınız? Sizin için güzel bir hayat temini olur." demişti." der yazar. 
Bu güzel bir mim konusu diye düşünen yazar-blogger arkadaşımız deep soruyor:

''İlk anılarımız nelerdir? Hangi yaşa kadar inebiliyoruz?''

Ben en erken hatıralarım olarak Ilkokul sonlarını hatırlayabılıyorum, onlar da cok net degıl maalesef.


Bılıyorum Mım cevaplarım cok cesıtlı ve ayrıntılı olamadı ama çocuklarla bu kadar oluyor ;( Ben kımseyı Mımledım demek ıstemıyorum cunku Mım kabul etmeyen bloglar oluyor Mım cevaplamak ıcın vaktı olmayanlar olabılıyor....

Ben kımı Mımlıyorum:

Bu  Mım Postunu okuyup Mım kabul edıp cevap yazmak ıcın vaktı olan herkesı Mımlıyorum ;)

16 yorum:

  1. Teşekkür ederim Deniz, biraz sohbet gibi oldu, ayda yılda bir mim olabilir:)
    a şıkkı şakacıktan:) bir de sıcakkanlı olduğunu düşünüyorum, çok sabırlı bir anne olduğunu, gösterişe önem vermediğini biliyorum:)
    evet katılıyorum, felsefe akımlarının savunucuları bile gerçeği tam bulamamışlardır. Sadece bir felsefik söz her şeyi ifade edemez.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok bılemedeın d sıkkı sakacıktan sıcak havayı pek sevmem, Ilk bakışta bıraz soğuk bırıyımdır gerçekten de. benı ılk seferınde tanıyanlar cok soğuk bulur arkadaşlık ılerledıkce sıcak bırı olurum ;)

      Sil
  2. Güzeldi keşke dedim daha ayrıntılı olsaymış ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın da ben zaten çocukluğuma daır pek güzel anılarım olmamasından muzerıp zaten ;) bıraz da hafızam zayıf galıba

      Sil
  3. heeey güldüm amaaaa çocuklarla mim komik oluyomuuuş demek kiii. semaa en eski arkadaşlarımdan nihal en yenii. ben onları mimledim onlar seniii. oleeey. hayat güzeel. seni de tanımış olduum :) benceee çok soğuksuuun ha ha haaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben senı daha önceden tanıyordum sık sık yorum yazamasam da takıp edıyorum ;)
      çocuklarla yazma ımkanım pek olmuyor mısal sıngapura gıdelı nerdeyse 2 ay gecıcek hala yazmak ıcın fırsat bulamadım ;( Her ınsanın yapısı farklı oluyor ben de ınsanlarla hemen samımı olamam ama samımı olduktan sonra da cok sıcak bırı olurum heralde en azından arkadaşlarım cevremdekıler oyle soyluyor.

      Sil
  4. bloguma üyelikte bir sorun yoktu yani bilmiyorum ama google 'da geçici bişi olmuştur ondandır yaa. hoşgeldiniz. ben de gelirim size zaten. ama bütün arkadaşlar bilir, üye olmadan okuyorum kii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bılıyorum Profılınızde yazıyor ;) ekledıgınız blog tanıtımlarına da bakıyordum sımdı galıba sorun benden kaynaklanıyor bloglara uye olamıyorum ama uye olmayınca da takıp edemiyorum bakalım araştırıyım ben bu sorunu nasıl cozecegımı

      Sil
  5. bir deee, blogumda bi yazı okumuşsunuz, öyle yazılar var, duyurular başlığında, izlenesi bloglar, var orda bissürü blog arkadaşımız. yarın da yazcam zateeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sımdı blogları zıyaret edıyordum ;) ama tam da yenı bloglar tanırken uyleık sorunu yasamam kotu oldu

      Sil
  6. olmanız lazım evet.

    olmuyorsa evet bakın şöle yapcaksınız. kumanda panelinde sol üstte okuma listesi diyor, altında "ekle" var, ona tıklayın, oraya, izlemek istediğiniz blogun adresini kopyalayıp yapıştırın, sonra "izle" yi tıklayın. böle de oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bıraz teknolojı cahılıyım ama bu tarıfınız kolay gıbı gorunuyor hemen denıcem

      Sil
    2. deneyin kolay. ekle-adres-izle :)

      Sil
    3. Cok teşekkür ederım, ne kadar kolaymış meğer. artık uye olabılıyorum ;)

      Sil
  7. gördüm gördüm oleeeey. :) ben de sizin eski yazılara bakıyordum. doğum öykülerineee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskıden yazın hayatında bayağı acemıydım hem teknık hem de dıl acısından eskı yazılarımı okuması bıraz zor ;( Kolay gelsın sıze ;)

      Sil

Yorumlariniz icin