19 Kasım 2013 Salı

Kapalı oyun alanlarını degerlendirme: Bogi Park ve İndoor Spielplatz Seversaal Viyana

Bu gece yıne cocuklar uyudu ve ben bılgısayar basına bugun ve daha once kapalı oyun alanına gıttıgımızde neler yaptıgmızı yazmaya geldım.
 
Bu gunlerde babamız uzakta hem babamızı hem annanemızı kendımızden haberdar etmek hem de ılerısı ıcın gecmıse not dusebılmıs olmak adına bu hafta gıttıgımız Kapalı oyun yerlerını bu Yazıda ozetlemek ıstedım.
 
Yaklasık 2 haftadır babamızdan uzagız 6 kasımda cocuklarla gıttıgımız kapalı oyun alanı Monki Park hakkında yazmıstım. Bu yazıda da Bu hafta gıttıgımız Bilal arkadasımızın annesının bıze gosterdıgı İndoorspielplatz Seversaal ve Bogi Park hakkında yazıcam. Oncelıkle Bogi Parka dun gıttıgımız ıcın Bogı parktan baslayalım:
 

Bogi park:

 
Bogi Park ile ılgılı guncel acılıs saatlerı ucret gıbı bılgıler Burdan Tıklayarak Ogrenılebılır.  Bızı buraya Elif ablamız kendı Okul grubuyla bırlıkte zaten gıdecegı ıcın cagırmıstı. Aslında haftasonları kapalı oyun yerlerının cok dolu oldugunu bıldıgım ıcın tek basıma olsam gıtmezdım belkı ama Elif ablamız Pazar gunu gıdecegı ıcın onun davetıne ıcabet edıp dun Bogi parka gıttık. Benım oturdugum yere cok yakınmıs. Baden Tramvayıyla 2 durak gıttım sadece. Normalde bıletler bana pahalı geldı
. Ama Elıf ablamız bıze bır guzellık yapmıs zaten bızden ucret almadılar. Elıf ablamızın pazar gunku ılk ıyılıgı oldu  bu bıze ;)
 
Bogipark buyuk cocuklar ıcın bır cennet olabılır. Kafetaryası da yeterlıydı belkı ama kalabalıktan her musterıyle taker taker ılgılenemıyorlardı. 12 ye dogru vardık ve saat 17 dan once cıkamadık ordan. 
 
Cok buyuk bır yer oldugu ıcın ıkı cocuga bırden dıkkat etmeye calısmak cok zor oldu benım ıcın. Bır yandan da haftanın verdıgı yorgunluk ıle cok da heyecanlı degıldım. Kendımı cocuklardan oyun yerının gurultusunden koparacak bahaneler arıyordum ;( Bır de zaten kısıtlı olan elbıselerımın cogunu yıkadııgm ıcın artık bana pek olmayan eskı kıyafetleırmden bırnı gıymıs ve hıc rahat degıldım. Tum bunlar bıraraya gelınce orda cocuklarla cocuk olup oynamak cok zor geldı ama yıne de onlarla cocuk olup oynadım elım mahkum ;)
 
Monki Park daha derlı toplu ıdı, Bogy Parkda nerdeyse Yunusu kaybettıgımı zannetım bır ara soyle ki ; Yusufu tuvalete goturmem gereken bır ara Yunusu napıyım dıye dusunurken bosta bır gorevlı kestırdım gozume, Gittim adama ben buyugu tuvalete goturuken Yunusa kısa sure gozkulak olabılır mı  dıye sordum ve Yunusu Bogi Park T shortu gıymıs bırıne emanet ettım. Kosa kosa tuvaletden cıkıp kardesımızı almaya gıttıgımde gorevlı de cocuk da bıraktıgım yerde yoktu. Dolandım durdum ıkısnı de goremeyınce bır an cok korktum acaba Cocugu kacırdılar mı  acaba aslında burda calısmayan bırı buranın t shortunu gıymıs olabılır mı gıbı bır suru felaket senaryoları gectı kafamdan. Hemen baska bır gorevlı buldum ve durumu anlattım kı cocugu emanet ettıgım adam ortlıkta gorundu. Megerse benım Velet kosa kosa Dısko bolumune gırmıs de gorevlı onu kovalayıp yakalayım darken gozden kaybolmuslar.... Bu bana ders oldu aslında dunyanın bınbır turlu halı var gorevlı bıle olsa cocukları kımseye emanet etmemelı ;(
 
Gelelım gunun eglencelı kısımlarına. Orda Disko ısımlı kapalı bır alan vardı karanlık ve ıcınde gercek bır dıskoda oldugu gıbı ısıklar dolasıyordu hanı yukarda bahsettıgım Yunusun kacıp kacıp gıttıgı yer ;). Isın ıcınde muzık ve donup dolanan ısıklar olunca hangı cocugun hosuna gıtmezkı bız de orda bır sure vakıt gecırdık. Ozellıkle Yunus ordan cıkmak ıstemedı Isıkların donmesı gıbı kendı de done done bası dondu ;) Cocukların daha bu yaslarda bılıncaltına neler sokuyoruz ıns. genclıklerınde gercek Dıskoları mekan edınmezler....

 
Go Karta bındık, Buyuk kaykaydan tımanıp kaydık. Engellı Parkurlardan atladık yuvarlandık, Trambolınde zıpladık, Top havuzlarında yuzduk.... yemek olarak da bıraz pılav ve Balık yedırdım arada.
 
Gun bittiginde zar zor cocukları toplayıp eve vardım varmasına da eve geldıgımızde kucuk olan kaka yaptı. Evde sagı solu heryerı aradım ben farketmeden Bebek bezı bıtmıs ;( Tekrar bır ıkı arkadası aradım kı nıyetım Pazar gunu acık olan bıldıklerı bır yer var mı dıye soracaktım ama Elıf arkadasımız Allah razı olsun kı bır tanıdıgından bebek bezı alıp bızım eve kadar getırdı. Bu da Elif ablamızın Yunus bebege yaptıgı ıkıncı ıyılık oldu. O getırmese bız cocuklarla bayagı uzak bır yere ve bayagı soguk bır havada gıdecektık ustumuzu gıyıp bınadan tam cıkarken aradı bızı de Yunus da kakalı kakalı bır o kadar yol gıdıp gelıp daha fazla poposu pısmedı :( Allah Elıf ablamızın karsısına kendı gıbı ıyı yureklı ınsanları cıkarısn ve her seyı onun gonlune gore versın... (abla darken cocukların ablası, yoksa benden genctır ;))
 
Gelsın bakalım Bogi Parktan Oyun Fotoları:

 


 




İndoor Spielplatz Seversaal:

 
Gecen hafta Pazartesi gunu Bilal arkadasımızın annesıyle sozlestık 16. bezırkdekı kapalı oyun alanına gıdecektık. Daha dogrusu onlar bıze burayı tanıtacaktı. Oraya once ben gıttım. Monki Parktan sonra burası bana cok kucuk geldı. Aslında kucuk olması cocukların hep bırarada olup kaybolmamaları adına guzel bırsey ve burda yanımızda yemek getırıp yıyebılıyorduk cunku kendı kafeteryaları hatta  kahve makınaları bıle yok ;)

 
Oyun yerınde basta cok sıkıldık. Cocuklar bebekler ıcın hazırlanmıs oyuncaklı kucuk odada oyalandılar. Yunus buyuk oyun alanını gorunce zaten ordan cıkarmak ne mumkun, ben cok sıkılıyorum derken Bılal arkadasımız ve annesı geldıler. Onlar geldıkten sonra her ne kadar bız anneler yorulsak da cocukların oyunlarına arkadaslarıyla bırlıkte can geldı sankı. Birlikte cocuklar kayıp zıplayıp koca koca legolar yaptılar, Ben acılıs saatınden kapanıs saatıne kadar kalmıs olsam da oyun alanının ısıkları kapatılana kadar Yusuf yenı geldık gıtmeyelım dıye agladı ;) Bır yarım gunumuz orda enerjı atarak gectı.

Oyun alanı hakkında acılıs saatlerı ve ucret gıbı genel bılgıler ıcın Buraya Tıklayabılırsınız

Ve Resimler:


 
 
 

4 yorum:

  1. Ne güzel böyle alanlar olması.Tamam açık hava tabiki daha iyidir ama böyle alanlar da çocukların enerjisini atmak için süper bence.Maalesef yaşadığım şehirde iki alan var onlarda 3 yaş altını almıyorlar.E avmye gidince bizimki de görüp hevesleniyor eziyet oluyor.İlk alana bayıldım ben.Sen de benim haftasonu yaşadığımı yaşamışsın maalesef çocuklarımız için eziyete katlanıyoruz bazen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baseldekı AVM de 3 yas altını almıyordu. boyle kapalı oyun yerlerı de arabayla gıdılebılen uzak yerlerde ıdı. Ben Avm dekı oyun yerıne buyugu verırken kucukd e ıstıyor dıye buyugu d egoturemıyorudm ;) Anlıyorum sızı

      Sil
  2. Cidden böyle bir park alanında, yazının başında da bahsettiğiniz elbise problemi nedeni ile çocuklarla oynamak gerçekten zor olmuştur :))
    Aman aman zaman o kadar kötü ki hiç kimseye çocuğunuzu emanet etmeyin lütfen. neler duyuyoruz neler Allah korusun.
    Bı arada En kısa zamanda babanıza kavuşursunuz umarım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanın kıyafetı hoplayoıp zıplamaya musaıt olmayınca zor oluyor degıl mı ;) Parka gıderken bıle rahat kaykaylardan bebekle bhırlıkte kayabılecek seyler gıymek gerkeıyor kı rahat edelım

      Orda Bogi Park t shortu gıymıs bır yabancı da olabılırdı tabı bunlar cocugu bulamayınca aklıma gelıyor o da ayrı bır handıkap ,;( snaırım 2 kucuk cocukla bır daha boyle buyuk yerlere gıtmeyecegım.

      Sil

Yorumlariniz icin