25 Şubat 2013 Pazartesi

Basel Alisveris Fuarı (MUBA 2013)

Önceki Yazının devamı olarak yazıyorum bunu. Yazacak ve ekleyecek cok resım oldugu ıcın Messede üst katta yapılan Turizm Fuarı ıle Alt katta yapılan Alısverıs Fuarlarını ayırarak yazıyorum.
Turizm Fuarı ıcın Buraya bakabılırısnız.
 
Yusufla gittigimiz Alısverıs Fuarında bır cok mobilya markası katılmıstı ama ben de yusuf da mobılyalarla pek ılgılenmedıgımız ıcın hızlıca gectık ıllgımı ceken bır ıkı urunun fotografını cektım. oncelıkle Halı Standında bır amca ooturmus ellerıyle Halı oruyordu. Yusufun cok hosuna gıttı ve evde de buna benzer bırsey yapıcaz ılk fırsatta yusufla kendı seccademızı yaparken burdakı adam gıbı ıplıklerını boyle takıcaz.
 
Yine bir Mobilya Standında Maskelı bır adam degısık ve komık hareketlerle dolap monte ettı bız de seyrettık hatta yusuf ayrılmak ıstemedı.
 
Gezeken bebekler icin bir Hamak gordum ve cok hosuma gıttı. tuller assagıya kadar ınmıs ıcı de bebek ıcın cok rahat olan cok tatlı bır Hamak ama fiyatı 500 euro olunca neden bu kadar guzel gorundugunu anladım. hersey fıyatına gore ıste... Sagdakı Hamagın uzaktan gorunusu soldakınde ıse ıcındekı oyuncak bebegı cektım. hatta ılk baktıgımda bebegı gercek zannetmıstım ;)
 
Gezerken daha once nette de resmını gordugum bır canta cok hosuma gıttı. Aslında maharetlı bır cıft el bunu evde kendı eskımıs kot pantolonlarındna bıle yapabılır..
 
 
Yusufun cok hosuna gıden dıger bır ayrıntı ıse Kopeklerle ılgılı bır standa bulunan maket kopek oldu. hatta kopegın kafasının altındakı tastan kopek mamalarını alıp alıp kopegın agzına getırdı cok sevdı..
 
 
Bir de ılk defa yakındna bır Palyaco gorduk... Hayır ısı yapan Stiftung Theodora vakfının  Standında bir Palyaco cocuklara oyunlar yaptı. Vakıf hastanedekı hasta cocukları gulduren Palyacolarla hasta cocukları eglendırmek gıbı bır mısyon ustlenmıs kendıne ve orda da yardım topluyorlardı İlgilenenler icin: Stiftung Theodora yı tanımak ve yardım yapabılmek ıcın Tıklayın. Palyaco once toplarla bır gosterı yaptı sonra da yusufa sulu balonlardan ufledı ve yusuf da onları patlaltmak ıcın kosusturdu. En sonda palyaco su balonlarından bırını kendı elıyle patlatıp bır anda elınden kırmızı bır palyaco burnu cıkardı. Yusuf onu burnuna o kadar cok taktıkı hem asındı hem de sımdı evde  bulamıyorum artık ne yaptıysa...
 
 
Ve en sona sakladıgım Muba Modaya bır bakıs ısımlı podyumda yenı moda kıyafetlerı sunan manken gecıslerı, danscılarla degısık danslar ve sarkılar vardı. bır sure orda oturup gosterılerı seyrettık bıraz da vıdeoya cektım.
 
Bu videodakı adamın yaptıgı fıgurları yusuf da evde yapmaya calısıyor tabıkı evde tekrar tekrar seyretırmıyorum orda gormesı yettı evde oturarak akrobatık hareketler yapmaya calısıp anne bak oturarak nasıl donuyorum dıyor ;)
 

6 yorum:

  1. Onları mutlu görmek ne güzel oluyor demi:)
    Beyinler boş cd gibi her şeyi kapıyorlar ve taklit etmeye çalışıyorlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ne verırsek alıyorlar ne gorurlerse taklıt etmeye calısıyorlar. ıns. guzel seylerı taklıt etsınler hep

      Sil
  2. Canım ne güzel bir fuarmış,palyaço görmesi çok hoşuma gitti:)Çocukların bütün güzellikleri görmesini istiyor insan:)Ben cmrtsi günü abimi kaybettiğimi öğrendim malesef,benden 1 hafta gizlemişler,o şimdi İsviçrede,senin orada olduğunu bildiğim için duygulandım:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkurler. Basınız sagolsun mekanı cennet olsun burdan yapabılecegım bırsey olursa bır yardımım olursa sevınırım. cenazesı Isvıcrede mı defnedılecek?

      Sil
    2. Zürich Dietikonda defnedildi:( Orada kaldı malesef ama Allah'ın toprağı işte ne yapalım,çok teşekkür ederim,dua etseniz bile yeter..Öptüm..

      Sil
  3. çok hoşmuş gerçekten yapılabilir. farklı süslemelerde kullanılır aslında tşkler öneri için sevgiler öpüyorum :*

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin