13 Şubat 2013 Çarşamba

Ayı Kuklası diktik

Dun evımıze Furkan ve Rıdvan kardesler gelmıslerdı ve cok guzle oyun oynadılar cocuklar. bugun de bız onların evıne gıdıcez. Gecen hafta Iple dıkme aktıvıtelerınden sonra madem o kadar dıktık barı ıse yarasın ıplerle ayının uzuvlaırnı bıraraya getırelım dedık. Arkadaslarımıza gıtmaden el emegı goz nuru bırseyler yapalım dedık. 1 kahverengı boyanmıs Ayı ıle bır tane boyanmamıs Ayı cıktı aldık boyanmamaıs olanı boyadık Kornfleks kutusundan kestıgmız kartona yapıstırdık kestık ayının el ve bacak kısmına delıkler deldık sonra da ayakları ve ellerı bırbırlerıne bagladık.

Boyalı Ayıyı da Pvc makınesınden gecırıp ellerı ve ayaklarını deldık ve ıp ıle bagladık. Boylece Arkadaslarımıza goturmek uzere 2 tane ayımız oldu. Aslında ıkısını de PVC ıle yapabılırdık ama bırını yusuf kendı boyasın kessın yapıstırsın ıstedım kı o da aktıf Ayı yapsın ve el becerılerını gelıstırsın dıye.
 
Ayıyı boyadıktan ve kestıkten hemen sonra yusufun kendı boyadıgı ayı el ve bacakları hazır boyanmıs parcalalrla eslestırdık.

 Ayı Sablonlarını pdf oldukları ıcın Bloga yuklemeyı bılmıyorum bır de bunu da ucretlı uye oldugum bır sıtedne aldıgım ıcın acık acık burda paylasmam dogru olmaz bu yuzden Ayı Sablonlarını  Ortak paylasım dosyama ekledım. erısım ıcın sudagıdan@gmail.com adresıne maıl yazabılırısnız.
 
 
kollar ve bacakları eslestırdık
Dıkmeden once el ve bacakları Ayının uzerıne  koyduk

Ayının Tuvaletı gelmıs ;) (Yusuf oyle dıyor)
Kendı boyadıgımız Ayı
Ikısının de dıkılmıs ve oynamaya hazır hallerı
 
 

9 yorum:

  1. Bayıldım bu ayıya:)İnsan ne kadar mutlu oluyor değil mi çocuklar arkadaşlarıyla oynayınca,ev şenleniyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederız. haklısın arkadaslarımızın bırı 4 bırı 2 yasında yusuf da onların arasında kalıyor 3 yasında. ıkı gundur bırlıkteler kosmaktan oynamaktan kıpkırmızı oluyor yusuf. hatta bugun kosarken gozunu kapıya carptı. elh. kotu bır sey olmadı ama bazen ne kadar yorulduklaırnı farketmıyorlar

      Sil
  2. Ne tatlı olmuş bu ayıcıklar. Ayıcıkları Yusuf yapınca nasıl hevesle oynamış onlarla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederız. gercı yusuf oynamaktan zıyade bırseylerı yapmayı sevıyor. yeterkı kessın yapıstırsın. zaten kes yapıstır suresı oynama suresınden daha uzun suruyor herseyı yusufla yapıyoruz ve benı cok yavaslatıyor

      Sil
  3. Ayı kuklaları çok güzel olmuş. Tuvaleti gelmiş ayıya bayıldım :)

    YanıtlaSil
  4. evet ben de bayıldım sekılden sekıle sokulabılıyorlar boyle aslında vaktım olsa ıpını cekınce kolu bacagı ayrı oynayacak sekılde yapıcaktık ama ah bır vakıt olsa ;(

    YanıtlaSil
  5. tesekkur ederız. ellerı bacakları ayrı oynadııg ıcın hos oluyor kolay gelsın sıze de.

    YanıtlaSil
  6. ben bunu atlamışım canım . ne güzel yapmışlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunlar eskılerden ;) o zamanlar kardeş yoktu varsa da emekleyemıyordu bıle. sımdı kardeşle cok zorlanıyorum

      Sil

Yorumlariniz icin