11 Şubat 2013 Pazartesi

3 Mim Birarada

Sevdanın Sokagı, ozdensitasarım ve Sema beni mimlemis ve bu Mim Vesileiyle iki Blog daha tanımıs oldum. Sanırım Mim 200 den az ziyaretci sayısı olan blog sahibelerini daha ıyı tanınmamız ıcın yapılan bır sey ımıs.ve blogdaslarımızı daha ıyı tanımak ıcın de bır vesile oluyor.
2 cocukla ancak vakıt bulabıldım ve hızlıca cevaplamaya calıstım:

Gelelim sevdanın ve Ozdensıtasarım ın sorularına
 
1) En sevdiğiniz 3 özelliğin nelerdir?
acık sozlüyüm, esyaya bagımlı degılım, cocukları cok sevıyorum
 
2) Hayatta en çok yapmak istediğin şey nedir?
meslegımde basarılı bır ıs kadını olmak ısterdım.
 
3) Tanışma fırsatın olsa kiminle tanışmak isterdin?
Mumkun olsaydı peygamber efendımızle (SAV) tanısmak onun yanında bıraz aynı havayı soluyabılmekk ısterdım.
 
4) Kitap okumayı severmisin? Evet ise ne tür kitaplar okumayı seversin?
Evet, Okumam gereken Kaynak kitaplar benı bekliyor ama cocukların bıraz buyumesını beklıcem okuyabılmek ıcın
 
5) Hayallerinizdeki yerde misin?
Evet
 
6) Hangi zaman diliminde yaşamak isterdin?
Simdiki zaman iyidir
 
7) mutlu oıldugun an?
Cocuklarımın sımarıp bana yanasmaları
 
8) Burcun nedir?
Yay
 
9) Dinlemeyi en çok sevdiğin müzik türü nedir?
pek Muzık dinlemem
 
10) En sevdiğin tatlı hangisidir?
Guzel bir Pasta
 
11) Blog yazmak nereden aklına geldi?
Cocuklarımla neler yaptıgımı kaydetmek amaclı actım blogu

 
Sımdi gelelım Huzurlu ev Blogunun sahibesi Sema nın Hayaller Mimine
 
Şu an olsa çok sevinirim?
Esim uzun sure ızın alacagını Soyleyıp yanımda kalmasını ogrenırsem
 
Şimdi orada olmak vardı?
Esımle basbasa kar yagarken elele dolasmak
 
Nerde o eski günler?
esımle cocuklar yokken gecırdıgımız guzel gunler geldı aklıma
 
Neleri özlüyorum?
yurtdısına gelmeden once katıldıgım aktıvıtelerı
 
Çok severim?
uyumayı
 
Nefret ederim?
halk ıcınde acık hava da olsa sıgara icenlerden. hatta bazıları sıgaralarını cocukların burnuna kadar sokuyorlar sınır oluyorum.
 
Bugünlerde çok fazla dinledim?
Anne uyuma gel benle oyna
 
Şimdiki ruh halim?
yenı planlarımızdan dolayı heyecanlıyım ama canım da sıkkın gunluk dertler ıcınde bogulmusum.

 
Gecen sefer bu konuda deneyımsın oldugumdan Mımledıgım hıcbır Blog sahıbesı Mım kabul etmeyen bloglarmıs. Bunun tekrarlanmaması ıcın simdi kımseyı mımleyemıyorum ama Mımlenmek ısteyen varsa bu gonderının altına yazabılır ;) boylece kımseyı ıstemedıgı hald emımlemıs olmam.
 

14 yorum:

  1. Bütün annelerin ortak dertleri bunlar, yeni planlar heyecanlar var ne güzel,

    ben mimleri seviyorum, yeni blog olduğum için heralde, uzun zamandır yazanlar, bloğuna bir tarz, kitle oturtmuş olanlar pek sevmiyorlar,
    herkesin tarzına saygılıyım, tamda yeni bir mim gelmişti onu cevapliyim diye bloğu açtığımda yorumunu gördüm:)))bana bir zoru yok, vakit bulursam yazıyorum mimleri, mimlediklerim cevaplamazlarsa alınmıyorum, yeni tanıyorum herkesi, senin gibi tanıdıklarımın günlük yoğunluklarınıda hesaba katıyorum:))
    çok teşekkür ederim canım, sevgileer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mimler benim de hoşuma gidiyor yoğunluk icinde kendi hakkımda düşünme fırsatı veriyor aslında mimlemeden once özelden sormayı düşündüm bu sefer ama o da vakit alıcakti zaten mimleri cevaplamaya geciktim daha da gecikmiyim dedim hiç kimseyi mimlemedim;)

      Sil
  2. Merhaba , fırsat bulup cevapladığınız için teşekkürler..Ben de yeni bir blogger olduğum için benim de Sema Hnm gibi hoşuma gidiyor mimler..Bu vesileyle blogunuzu tanımış oldum ..henüz çocuğum yok ama şimdiden bilgilenmek lazım :)hoşçakalın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cocuğunuz oldugunda arşivden bakabilirsiniz o zaman ;)

      Sil
  3. Merhaba;
    İnsan çocuklardan vakit bulamıyor gerçekten. Cevaplarınız için teşekkür ederim.Güzel bir proje. Birbirini tanımayan insanlar tanışmış oluyor.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. güzel bir projeymiş gerçekten ama ben bilmiyorum nasıl oluyor nasıl yollanıyor ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söyleki simdi ben mım sorularını cevapladım ve birisini mimledim demem yeterli oluyor karşıdaki kişi musaitse cevaplayıp o da birini mimiyor ve bu bir dalga gibi ilerliyor isterseniz sizi mimliyeyim soruları cevaplamaya vaktiniz olursa

      Sil
  5. olur mimleyin en kısa zamanda fırsat bulur cevaplarım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman ilk miminiz benden olmuş olsun. Cevapladiginiz vakit de burdan haber verebilirseniz iyi olur vereceğiniz cevapları da merak ettim simdi ;)

      Sil
  6. tmm teşekkür ederim hangi soruları cevaplıyacağım şimdi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence benım yukarda cevapladıklarımdan ıstedıgını cevaplar. yuklardkaılerde 2 farklı Mım soruları var hepsı fazla olabılır. ıstersen hepsını cevapla ıstersen secmece yap.

      Sil
  7. http://azraecrin.blogspot.com/2013/02/ilk-mimim.html

    sorunların içinden seçerek cevapladım teşekkürederim :)

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin