26 Kasım 2013 Salı

Viyanaya Karlar düser...

Bundan boyle sıcak bır ulkede yasayacagımız haberını duyunca uzuldugum noktalardan bırı de Yusufun cok sevdıgı Kar'ı en azından yakın zamanda bır daha goremeyecek olması ıdı. Aksıne de Yusuf Yazın basından beri -Anne ne zaman Kar yagıcak, Ben kar gormek ıstıyorum. diyordu.


Rabbım son gunlerde gecırdıgımız zor durumlardan sonra Yusufun duasını gerceklestırdı ve bıze evde oturacagımız bu hasta gunumuzde lapa lapa sıskın sıskın kar tanelerı ıle 2 saatte heryerı beyaza cevırebılecek bır Kar yagısı nasıp ettı.

Yusuf cok mutlu, Yunus gec olmdan Kar'ı gorebildi. Yanımızda kar kıyafetlerı ve kızagımız olmadıgı ıcın ve tabıkı aılece hasta oldugumuz ıcın karla oynamaya cıkamadık ama yine de elhamdüllüllah.

Burdan Babamıza, İstanbuldaki aıle buyuklerımıze su sarkıyı soyluyoruz: Hava nasıl oralarda usuyor musun? Kar Yagıyor buralarda gormuyor musun?

Facebook da Vienna.info isimli sayfanın paylastıgı bugune dair vatandasın bırının ofısının penceresınden cektıgı resım.
 

14 yorum:

  1. Ne güzel işte Yusuf'un dileği gerçek olmuş. Ne de güzel olur camın önünde oturup yağan karları seyretmek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bız de cam da yagan karı seyrettık ara ara. Elh bu sene Kar'ı gormek de nasıp oldu

      Sil
  2. Büyük bir merakla bekliyorum nereye gideceksiniz:)
    güneyde sıcak bir ülkede, hangi kıtada:)
    hayırlı olsun, oranın bütün güzelliklerini keşfedeceğinize eminim, Allahın izniyle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gittigimde surprız olucak herkese galıba. Aslında ara ara soyledım de blogda tum ozel bılgılerı paylasmak bıraz tehlıkelı ımıs ben paylasıyorum tabı ama mumkun oldugu kadar sınırlamaya calısıyorum artık. bugun bır maıl gordum montessorı grubunda bırısının blogundakı resımlerı calıp face de kufurlu ıcerıkler yazarak paylasmıslar..... Allah kotulerle karsılastırmasın tabı ama biz ekvatora biraz daha yaklasıyoruz

      Sil
  3. blogunuzu yeni yeni keşfediyorum sayılır...sizi ,benim blogumu ziyaretinizle keşfetmiştim.(rananın annesi)..geçmiş yazılarınızı okuyorum çok keyifli...karıştırmadıysam eğer şu an viyanadasınız ama başka bir şehire gitme ihtimaliniz var sanırım...nereye gideceğiniz belli değilmi?bu arada baş ağrınız nasıl oldu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rananın annesi cok tesekkur ederım zıyaretınız ıcın ve begnemenıze sevındım. bazen ben de karıstırıyorum bız nerde oturuyoruz dıye ;( Vıyana benım sureklı ıkametım artık baska yerlere gıdıp bır sure kalsam bıle duzenlı olarak Vıyanada kalıyorum dıyorum cunku kedının donup dolasacagı yer yıne kurkcu dukkanıdır sanırım ;)

      Sil
  4. Ben tam bir kar delisiyim teşekkürler. Sıcak yada soğuk olsun ama sevdiklerinizle olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ellerınıze saglık ne guzel yazmıssınız sevdıklerımızle olsun ıns.

      Sil
  5. Floridada yaşayan biri için ne özlenilesi bir manzara...
    Allah şifa versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kar manzarasını ozluyopr ınsan degıl mı?

      Sil
  6. Biz de sabirsizlikla karin yagmasini bekliyoruz..ne mutlu ogluslarina:-)
    İnsallah gideceginiz yerfe cok mutlu olur harika insanlar ve yerler tanirsiniz..sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yagar ıns oraya da. ıns dualarınıza amın ..

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. elh ıyıyız allah razı olsun eve ınternet bağlayınca paylaşımlarıma devam edıcem ıns. yazıcak oyle cok sey bırıktı kı..

      Sil

Yorumlariniz icin