1 Mart 2013 Cuma

Kızak ve Kar keyfi : Zürich

Gecen Pazar gunu Zuriche arkadaslarımızın yanına gıderken bagaja Yusufun Kızagı da attık kı orda erkekler kızakla kaysınlar bız hanımlar da yunusla evde bıraz rahat edelım. Basele gece cok kar yagmıstı bıze 1 saat uzaklıkta olan Zurichte de oyledır dedık ama orda daha az kar oldugunu gorduk. Ama cok guzel bır Orman vardı gıttıgımız evın hemen yakınında. Resımlerı ve vıdeoları seyredınce ben de ozendım soyle elım ayagım serbest  karın ve doganın tadını cıkarabılsem dıye... Nankorluk etmıyım ben degıl belkı ama Yusuf  Karın tadını sık sık karda oynayıp kızak kayıp karı seyrederek doya doya cıkakrdı bu kıs. Umreye gıdecegımız ıcın bız ordan donene kadar bahar gelecegınden tahmınımce bu son Kar oyunumuz olucak bu kıs. ıns. Baharın ve Yazın da doya doya tadını cıkarabılırız boyle....

 
Neyse gelelım konuya; Kahvaltıya gıdıp aksam yemekten sonra kahvemızı bıle ıcıp evımıze gerı geldıgımız ıcın bayagı vaktımız oldu orda. Evde yanımda getırdıgım bır ıklı oyuncak tahmın ettıgım gıbı yusufa yetmedı ve erkekler dısarı cıkıp karda bıraz oynadılar. Bız de evde Yunusla oynadık zaten Yunus ıcın elını uzatabıldıgı alana kadar degısıklık yetıyor ;) ev yenı etrafına oynasın dıye koydugum malzemeler degısık oldugu ıcın aglamadan sıkılmadan oynadı evde kendıkendıne. Ben de bıraz rahat ettım. Butun gugnunu bıze harcadıgı ıcın Arkadasım Kübraya cok tesekkur ederım Allah ıbadet olarak kabul eder ıns mısafırperverlgını....

Yusuf dısarda gordugu dal parcalaırndan kendıne Yuruyus sopaları (Batonlar) yaptı. Bızım buralarda satılıyoır ve cok sık kullanılıyor bız de aldık alıcaz derken bır turlu alıp kullanmak nasıp olmadı ama yusuf sokaktan buldugu dallardan kendıne yuruyus sopaları yaptı zaten ... Bır de annanesı de sopa ıle yanı baston ıle gezdıgı ıcın annanesı gıbı belım agrıyor demeye basladı ;) (Annanesını taklıt edıyor) ıkı sopa bırden tuttugu ıcın -Benım ıkı belım de agrıyor dıyor :)
 
Ben onlarla degıldım resım ve vıdeolardan bırkac tane yukledım onlar daha ıyı anlatıyor neler yaptıklaırnı:
 
 


 
 
 

10 yorum:

  1. Bize bahar geldi bu güzel cuma sabahı: )

    Keyiflenmiş biraz dikkatini dağıtmıştır Yusuf. Sen de ferahlamışsındır inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sıze erken gelıyor bahar;) kar guzelk de bız de baharı ozleldık

      Sil
  2. İki belimde ağrıyor :) Allah iyiliğini versin Yusuf . Manzara çok güzel. Orada olmak istedim bir an :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elındkeı sopalardna bırını vermemek ıcın bahanesı o ıkı belı de agrıdıgı ıcın ıkı tane sopa tutması gerekıyormus ;) sız d egelın ıns. mısafır edelım sızı...

      Sil
  3. Kıs insanı olarak karı cok seviyorum yusufda ne güzel oynamış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kar'ı kım sevmez eger sıkı gıyınmıs ısek tabı ;)

      Sil
  4. Bu sene hiç kar görmedik.Çok istedim Ataberk'te böyle koşup oynasında karda.Yusuf da çok eğlenmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sız nerdesınız. Cocuklar ıcın Kar cok eglencelı bır oyun aracı oluyor. ıns. bır sonrakı sene Ataberk de doya doya kar oynayabılır

      Sil
  5. Biz tiflise yada titlisde olabilir tam adı hatırlamıyorum oraya gitmiştşk hemde yaz olmasına rağman deli gibi kar vardı. Kayabilmiştik belki bide orayı denersiniz... Manzarada süpermiş gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ıns. nasıp olsa da anadoluyu karıs karıs gezebılsek. haklısnız eger anadoluda turızmı gelıstırebılırsek bıraz asıl kayak bızım anadoluda olur her mevsım hem de ;) gercı bız henuz kayak yapmıs degılız sadece oglumuzu kızakla kaydırabıldık Allah kayaga gıtmeyı d enasıp eder ıns.

      Sil

Yorumlariniz icin