22 Şubat 2013 Cuma

Hayırlı Cumalar (1)

Gecen hafta ekledıgım ayet ve hadııs maksadım dahılınde cok ıse yaradı. Daha cok kendım ıcın, daha sabırlı bırı olmak, herseyın benım elımde olmadıgını ıdrak etmek ve bunlaırn sonucunda bu ayet ve hadıslerin benı bıraz daha yumusatıp Yusufa bagırmamak maksadıyla paylasmıstım.
Ve gecen hafta hatta gecelerı yusufun uyumama krizlerinde bıle Yusufun tum ınat ve zorluklarına daha sabırlı davrandım.  İns. ayet ve hadıslerın etkısı benım uzerımde ve ısteyen herkesın uzerınde boyle devam eder...
Herkese Hayırlı Cumalar dıyıp Ayet ve Hadıslerımıze gecelım:

Bismillâhirrahmânirrahîm
Allah, ağır ve inciten sözlerin açıktan söylenmesini hiç sevmez,
ancak söyleyen zulme uğramışsa o başka.
Allah her şeyi hakkıyla işitir ve görür.
Nisâ Sûresi 148

“Bir kimsenin mescide alakasını görürseniz, onun mü'min olduğuna şehâdet edin,
zira Cenab-ı Hakk şöyle buyuruyor: 'Allah'ın mescidlerini ancak
Allah'a ve âhiret gününe inananlar imar eder.' (Tevbe Sûresi 18)”
Hadîs-i Şerif (Tirmizi, Tefsir, Sure 2)

8 yorum:

  1. seninde cuman mübarek olsun:))

    YanıtlaSil
  2. sizinde cumanız mübarek olsun..

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı cumalar canım.Bu haftaki ayet bugün yaşadıklarıma uygun olmuş.Bir kaç kez okumak istedim çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. merhaba sizi takibe aldım bende sizi sayfama beklerim yusuf yusufun annesi sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederım ben de blogunuzu takıp edıcem

      Sil
  5. canım merhaba kendini ve bloğunun tanıtımını yapan bir yazı yollarmısın bana seninde tanıtımını yapayım.yorum kısmına yazarsan görürüm teşekkürler sevgiler

    YanıtlaSil
  6. bir annenin özverili yaklaşımı bu olsa gerek çok beğendim blogunuzu takibe aldım bana da beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkurler ben de sızın blogunuzu begendım takıpteyım ben de ıns.

      Sil

Yorumlariniz icin