21 Eylül 2012 Cuma

Dinazor yapip boyadik


Tuekiyedeyken gecen ay Tv de gazetenin birinin reklamini gormustum bir gazete dinazor parcalarini kuponla veriyordu. yusuf icin zor olur daha buyuk cocuklara uygun diye dusunup dikkat etmemistim. burda ise buyuk bir alisversi merkezinde her alisveriste kucuk kucuk parcalar halinde demonte sekilde dinazorlar verdiklerini gordum. her alisveriste cocuklu musterilere kucuk kucuk paketler veriyorlardi. ben de her alisveristen aldigim dinazor maketleri birikmis hatta yusuf onlari parcalamisti bile. cok kucuk ve ince is istedigi icin yusufun yasina gore degildi ama baktim gunlerdir sehpanin ustunde daginik bir sekilde duran parcalarla oynuyor neden yusuf da yapamasin biraz yardimla tabiki yapabilir diye basladik dinozorlarimiz icin ayak kucruk kol arayip bulup parcalari birlestirip degisik dinozorlar olusturmaya.



dinozorlar icin ayak kol gibi seylelri bulup takmayi gosterdim ve yusufun hosuna gitti ozellikle meydana gelen dinozorlar onu heyecanlandirdi ve cok eglenceli bir sekilde oynadi tabiki oynarken bazen monte ettigimiz yerlerden bacaklar kafalar cikti ama yusuf cikan parcalari tekrar bana getirip taktirdi. artik oyuncaklarimiza iyi davranmayi onlari kirip dokmemeyi ogrenmeye basliyorz.
¨


dinozorlarimiz cok renksiz oldugu icin suluboyayla onlari boyamaya karar verdik. dinozorlarla oynamak kadar boyamak da yusufun cok hosuna gitti. kendi istedigi renklerle kendi istedigi gibi dinozorlarina karakter kazandirarak kreativ gelisimine ve kucuk yerleri boyamaya calisarak da ince motor gelismine destek olmus olduk bu aktiviteyle.


Karisik renklerle kafmiza gore bayadigimiz dinozorlari kurumaya biraktiktan sonra oynamaya devam etti. ozellikle "aksam babamiz gelince babamiza da gosterelim kirma tamam mi canim" dedigimde o da "tamam anne tabiki hm hm" diyerek onaylayinca gozume yetiskin biriyle konusuyormusum gibi geldi. cok cabuk buyuyorlar ki buyuduklerini soyledikleri yetiskinlere ozgu kelimelerle anliyoruz. bebekken de yusufun donebildigini biraktigim yataktan dustugunde farketmistim ;)

Biraz duzgunce oynadiktan sonra boya masamizda aksam babamiza gostermek uzere dinozorlrimizi dizdikbabayi bekliyorlar ;)

15.11.12:  Bugun de bırıktırmıs oldugumuz dıger dınozor maketlerını actık ve monte ettık. tabıkı eskı boyadıgımız dınozorlar sımdıye kadar kırılıp coktan cop olmuslardı yenılerıyle de bıraz oynadıktan sonra yusuf hemen parcaladı sonra anne ben bunları daha boyıcaktım dıye aglamaya basladı ben de oglum madem boyıcaktın neden hepsını bozdun dedım. cocuk ıste hep parcalıyor hem de saglam kalsın ıstıyor ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz icin